مـــن خدایـــــــــــ دارمـــــــــــ ... وبلاگ

عشـــــــق و جنــــــــون

عـکسهای بی نظیر وجذاب

مـــن خدایــــــــ دارمـــــ، کــه در ایــن نـزدیــــــــکی اســــــــت

نــــه در آنـــــــ بـــالاهـــا !

 

 مــــــــهربانــــــــ، خــــــــوب، قشــــــــنگ ...

 

چــــــــهره اشــــــــ نـــورانیســــــــت

 

 گــاه گاهی ســــــــخنی مــــــــی گویــــــــد،

بـــا دلــــــــ کوچــــــــک مــــــــن،

 

 ســــــــاده تــــــــر از ســــــــخن ســــــــاده مــــــــن

او مـــــــرا مــــــــی فهــــــــمد !

 

 او مــــــــرا مــــــــی خوانــــــــد،

او مــــــــرا مــــــــی خواهــــــــد،

او هــــــــمه درد مــــــــرا مــــــــی دانــــــــد ...

 

 یــــــــاد او ذکــــــــر مــــــــن اســــــــت، در غمــــــــ و در شــــــــادی

چــــــــون بــــــــه غمــــــــ مــــــــی نگــــــــرمــــــــ،

آنــــــ زمــــــانــــــ رقـــــــص کنـــــــانـــــــ مـــــــی خنـــــــدمـــــــ ...

 

 کــــــــه خــــــــدا یــــــــار مــــــــن اســــــــت،

کــــــــه خــــــــدا در هــــــــمه جــــا یــــــاد مـــــن اســــــــت

 

 او خــــــــدایســــــــت کــــــــه همــــــــواره مــــــــرا مــــــــی خواهــــــــد

او مــــــــرا مــــــــی خوانــــــــد

او هــــــــمه درد مــــــــرا مــــــــی دانــــــــد ...



نظرات شما عزیزان:

ایوب
ساعت22:44---4 مرداد 1391
غزلم اگر تو بسازی ام ، و نی‌ام اگر بنوازی ام
به نسیم یاد توراضی ام ، نه گلایه‌ای نه شکایتی
نه، مرا نبین ، رصدم نکن ، ونظربه خوب وبدم نکن
ز درت بیا و ردم نکن تو که از تبار کرامتی


ناصر دریایی
ساعت1:37---1 مرداد 1391
سلام مرسی به وبلاگم امدی اره من جنوبیم

ایوب
ساعت22:45---30 تير 1391
بی‌تو اندیشیده‌ام کمتر به خیلی چیزها
می‌شوم بی‌اعتنا دیگر به خیلی چیزها
تا چه پیش آید برای من! نمی‌دانم هنوز…
دوری از تو می‌شود منجر به خیلی چیزها


فاطمه
ساعت14:39---27 تير 1391
سلام مينا جون شما ازت خبري نيست گفتم حتما از من ناراحتي گلم مرسي از عكسات

mohammad
ساعت1:02---21 تير 1391
salam aziz,webe ziibaii dari man kheyli tanham be man sar bezan linkidamet.toam mano ba deadlove link kon.bye

amir17
ساعت22:12---20 تير 1391
مرسی از اینک اومدی سر زدی


و منوهم خوشحال کردی


عزیزم اشکال نداره من شرمندم که مزاحمت شدم


موفق باشی
پاسخ:چرا آدرس وبتو نذاشتي دوست خوبم؟


mahtab
ساعت16:40---18 تير 1391
سلام چ زود مارو فراموش کردی؟؟چرا دیگه ب من سر نمیزنی تو چیتوزیام که انگار نه انگار.....

امید ناامیدی های من
ساعت0:50---17 تير 1391
گاهی اوقات می خندیم به روزهای که گریه می کردیم
گاهی گریه می کنیم به یاد روزهایی که می خندیدیم
_________________
شک ندارم
سفره ی دلم را که وا کنم ؛
همه سیـــــر می شوند ..


سلام.وبلاگم منتظر نگاه زیباتوووونه
اگه تمایل به تبادل لینک دارین بم بگین


reza
ساعت21:54---16 تير 1391
سلام دوست خوبم خسته نباشید وبلاگ بسیار بسیار زیبایی دارید من شما را با افتخار لینک کردم شما هم یه زحمت بکشید منو لینک کنید با تشکر

پریسا
ساعت19:35---16 تير 1391
عزیزم خیلی متن قشنگی نوشتی
ممنون که خبرم کردی و بهم سر زدی


tanham
ساعت19:23---16 تير 1391
ghashang bood aziiiiiiizam b manam sar bzan
پاسخ:دوست عزيزم آدرس وبت رو كامل بزار كه بتونم بيام


محمد
ساعت17:32---16 تير 1391
چه سنت قشنگیه به دست آوردن دلا




خط کشیدن رو دفتر جدول ضرب مشکلا




چه سنت قشنگیه کمک به مرگ غصه ها





همیشه مهربون شدن درست شبیه قصه ها

1 سرم ب من بزن


ابوالقاسم
ساعت4:44---16 تير 1391
سلام من سایت گالری تصاویر در وبلاگم گذاشتم تصاویر زیبایی دارد

ashegane
ساعت23:39---15 تير 1391
mina eyde shoma ham mobarak hamishe moafag o sarboland bashi

baran
ساعت23:29---15 تير 1391
سلام آجی جونم چون یه وب تو بلاگ اسکای درست کردم
پاسخ:آدرس وب جديدتو برام بزار گلم


arezoo
ساعت22:57---14 تير 1391
سر راهت در انتظارم ..... برده هجرت صبر و قرارم ...... جز ظهورت اي گل زهرا ..... به خدا حاجتي ندارم
کجايى اى هميشه پيدا از پس ابرهاى غيبت؟
eydat mobarat


arezoo
ساعت22:52---14 تير 1391
سلام میکنم از روی مهربانی / سلام میکنم از روی شادمانیhttp://loxblog.ir/images/smilies/smile%20(8).g if

سلام میکنم تا جان دارم / که خواننده این سلام را دوست دارم


salam....mina jun abji kojaee????nayumadi bebini abjit morde ya zende hast?
delam barat tang shode bod


خلوت من
ساعت22:11---14 تير 1391
اهل آسمان و زمین بوسیله ی ظهور او خوشحال می شوند. پرندگان هوا
و ماهیان دریا نیز با ظهور او شادی می کنند. (امام صادق علیه السلام)

ممنونم مینای مهربون عید شما هم مبارک


maryam kumar
ساعت22:07---14 تير 1391
مینا گلی بیا آپم عزیز دلم

Moein-Live-Record
ساعت18:41---14 تير 1391
خیلی خیلی ازت ممنونم اومدی نظر دادی

Moein-Live-Record
ساعت18:41---14 تير 1391
خیلی خیلی ازت ممنونم اومدی نظر دادی

my love
ساعت17:09---14 تير 1391
گر پرده زرخ باز نمايد مهدي(عج)
از خلق جهان دل بربايد مهدي(عج)
اي شيعه چنان منتظر مولــي باش
گويي که همين جمعه بيايد مهدي(عج
.
.
.
سلام. من آپ کردم، منتظرت هستم.


baran
ساعت16:50---14 تير 1391
سلام آجیه گلم چنا دیگه سر نمی زنی از من ناناحتی مینا جون چنا فقط به ترانه سر می زنی به منم سر بزن دیگه بای بایپاسخ:اووووووووووووووووومدم قربونت برم

نگین
ساعت16:45---14 تير 1391
سلام

آپ جدیدت فوق العاده

بوس نفسمپاسخ:ممنونم عزيزكم


Hesam
ساعت15:40---14 تير 1391
سلام خوبی؟
شرمنده من لینکت نکرده بودم ولی الان لینکت کردم.
راستی من اپم بیا.منتظرم.


nazanin
ساعت15:34---14 تير 1391
خیزید حضور پسر فاطمه امشب / لبیک بگویید به مهدی همه امشب

چه خوشست من بمیرم به ره ولای مهدی / سر و جان بها ندارد که کنم فدای مهدی

میلاد امام زمان بر شما مبارک


ایوب
ساعت15:06---14 تير 1391
همه عمر به دنبال تو گشتم
تورایافتم و بی تو گشتم...
پس از یافتنت رفتی بی من
من بی تو زعشق باز گشتم


sami
ساعت4:52---14 تير 1391
slm mina jan
webe vaghan ali dari
matalebet vaghan zibast
moafagh bahi aziz
rasti linket kardam toam mano link koon
khoosh,hal misha matalebe zibato baz ham bekhoonam


tarane
ساعت3:05---14 تير 1391
میناجونی خیلی قشنگ بود
دوست دارم اجی جونی


sahar
ساعت0:11---14 تير 1391
salam mamnoon behem sarzadi
matalebetam ke mesle hamishe alie


نیلوفر
ساعت21:25---13 تير 1391
سلام مینا جان بله سرنوشت خودم بود جیزی رو که رو دقیقا تجربه کردم ولی حالا خواست خدا بوده که شرایط عوض شه
خدارو شکر
راستی این نوشته خیلی آرامش بخش بود


شایان
ساعت19:53---13 تير 1391
سلام وبلاگ قشنگی داری و هنر را به کار بردید خوشحال میشم سری به وبلاگ من بزنید

dyana
ساعت19:34---13 تير 1391
salam mina joon. ap zibai bood. manam apam...

از مــن حــرکــت …
از خــدا
چـاله چـوله …
دسـت انـداز …
پيـچ ِخطـرناک …
واحـتمال ريـزش کـوه !!
خـــدا بسـه.


my love
ساعت19:32---13 تير 1391
سلام مینا. ببخشید که دیر سر زدم. آپت عالی بود مرسی که خبرم میکنی...

selena gomez
ساعت19:26---13 تير 1391
اخـــــــی مثلـــ همیشه عالــــــــی و رمانتیکـــــپاسخ:مرسي گلم

nadi
ساعت19:22---13 تير 1391
سلام عزیزم لینکتو درست کردم

mohammad
ساعت18:39---13 تير 1391
salam ap ghahsangy bnood
ye shary hast ke mige
man dar kolbeye haghiraneye khod chizi daram ke to dar arsh keriyae khod nadary
man chon toe daramo to chon khody nadary
by ta hi


maryam kumar
ساعت15:44---13 تير 1391
بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چیه خسه شدی؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_\.........
.../_)...) \........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1
2...
.
.
.
.
.
.
.



آپم..



maryam kumar
ساعت15:16---13 تير 1391
سلام مینالی بدو بیا آپم منتظرت هستم

maryam kumar
ساعت15:15---13 تير 1391
سلام مینالی خیلی زیبا بود مرسی کیف کردم پاسخ:قربونت برم آبجي گلم

خلوت من
ساعت14:13---13 تير 1391
خدا همیشه پشت و پناهت باشه پاسخ:واقعا ممنونم

mahsa
ساعت13:11---13 تير 1391
سلام مینا جان عالی بود

Asal
ساعت11:40---13 تير 1391
salaaam asiiiiisam
kheili ghashang bud
mer30 khabram kardiiiii


دنياي اين روزاي من
ساعت8:52---13 تير 1391
خيلي خيلي قشنگ بود آبجي مينا دستت درد نكنه عزيزم، آرامش خوبي بهم دست داد

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Design By : ashkii341